wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Formularz Zgłoszeniowy

W celu zapewnienia szybkiej weryfikacji, zachęcamy do składania zgłoszeń gwarancyjnych, pogwarancyjnych, odstąpień od umowy bądź zgłoszeń z tytułu ubezpieczenia poprzez Formularz Zgłoszeniowy.
W razie problemów zgłoszenia można składać również drogą mailową pod adresem reklamacje@enexcom.pl.
W celu dokonania zgłoszenia z tytułu niezgodności towaru z umową bądź z tytułu rękojmi prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem reklamacje@enexcom.pl

Kontakt do Działu Serwisu

Dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00
Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych oraz kontakt do serwisów producentów - mogą Państwo uzyskać wysyłając wiadomość na adres reklamacje@enexcom.pl

Adres serwisu

SERWIS Nexcom
 ul B.Monte Cassino 17
23-400 Biłgoraj
Reklamacje pisemne należy składać wyłącznie na powyższy adres.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
Zwracany towar należy odesłać zgodnie z regulaminem na adres z paragonu/faktury po wcześniejszym kontakcie mailowym reklamacje@enexcom.pl koniecznie  z fakturą lub oryginałem paragonu oraz czytelnie wypełnionym i podpisanym protokołem przyjęcia zwrotu  (do pobrania tutaj W przypadku towarów objętych promocja należy zawsze zwrócić wszystkie akcesoria wymienione na paragonie / fakturze.
Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar jest sprawny, nieuszkodzony, z kompletnym wyposażeniem, nie nosi śladów użytkowania i pozostaje w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku aparatów fotograficznych licznik nie może przekraczać 50 zdjęć.
Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione Sprzedający gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi, w związku z tym Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt odbiorcy. Zwracany towar prosimy zapakować w sposób by bezpiecznie do nas dotarł.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu zwracanego towaru.



 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl